Känner mig lite för bortskämd!

2011-09-04 ♥ 14:43:05


Oj bloggen bara rasar ner i besökare, är den så tråkig? 
Vad vill ni att jag ska skriva om?
Kanske börja med dagens outfit och så?
Hmm, eller.. Ja.. nåt.. haha dålig på sånt, hjälp mig gärna :)


Nu är min sötnos påväg ner till thai för att hämta den beställda maten. 
Efter det  blir det nog en promenad. Det är ju jättefint väder.
Och det är bara att passa på för snart blir det kallt och snöigt :(


Ikväll ska v åka och köpa en sak utanför strängnäs. 
Lite skönt att komma ut :) Vi ska köpa en prydnads sak till vår lägenhet.


Kommentera mera (a) jag älskar att svara på kommentarer för jag har oftast inte så mycket att göra på
vardagarna när jag är hemma själv :P



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

oh thailmat<3



mmm dagens outfit är kul! :)

2011-09-04 @ 16:38:30
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0