Fortfarande sommar :)

2011-09-09 ♥ 10:51:14


Alltså vilket underbart väder vi fick idag då!
Strålande fint och 20 grader i skuggan.
Kanske ska passa på och sitta ute en stund innan vintern kommer?:D
Träden är fortfarande gröna och liiiite oranga så det ser inte ut som höst än, 
på kvällarna känns de som höst men på dagarna är de ganska varmt fortfarande :)
Idag började jag med bantningen + att jag ska ut och gå vaaaaaaarje dag.
5 ggr per dag, visst den är inte så god men jag måste klara det, eller jag SKA klara det :D


trodde att jag hade tvätt-tid så jag gick ner och kollade, men hade fel.. I morgon är det min tur.
Men jag ska tvätta ikv för vi ska åka på födelsedagsfest i morgon så har ingen lust eller tid att tvätta på morgonen ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0