Vuxen

2011-10-21 ♥ 15:03:17
Just nu håller Erik på att ringa om  tapetsering i lägenheten, hoppas att han lyckas.
Det ser verkligen förjävligt ut i stora rummet och där är man ju mest.

Tidigare idag var jag och sökte jobb på förskolor, och handlade på ICA.
Sen har jag även beställt tid hos Tandlåkaren och Soc.
Behöver pengar, och jag borde få.

Storstäda står på schemat nu och sen ikväll kommer Eriks mamma på besök.
Och i morgon blir det Bio, åhå.. Jag längtar.
Har aldrig sett en skräckis på bio. Även att det är en stor biograf också, ännu roligare!

Nej nu ska jag fortsätta att städa :)
Btw. Saknar mitt gamla långa hår.



Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hejsan, just nu så är det en häftig tävling samarbete Med GUNRY.

Och man vinner BADSALT/BADSKUM, rätt häftig är dem, gå in till min blogg'och läs om dem och va

med du också. Klicka här på direktlänken för att komma till tävlingen:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/october/utkast-okt-21-2011.html#comment



Ha en trevlig helg!

2011-10-21 @ 17:04:18
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0