Stackars bebis

2011-10-03 ♥ 21:47:55

Min lilla Madicken har skadat sin nagel.
det gör säkert ont för hon tvättar och visar sin fot hela tiden.
förlåt madicken, jag vet inte vad jag gjorde, och jag vet inte vad jag ska göra :(
får vänta och se om hon gör nåt själv eller om det går över av sig själv.
det är trots allt bara nageln. Men det känns hemskt  som ägare att se henne sån.


Min ena pojk håller på att leka för fullt, det är ju bra, då kanske han sover i natt, haha.
Och den andra kom precis hem med lite godis så nu ska vi mysa ner oss i soffan framför nån bra serie/film.



Kommentarer
Postat av: elli

va sööööt haha!!

kola gärna in mitt pixklipp på min blogg ;)

2011-10-05 @ 11:37:32
URL: http://ssmileys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0