Om mig och älsklingen

2011-10-13 ♥ 10:29:22



Vad heter ni? Tobbe och Lina!
Hur träffades ni? På en MSN-konversation då vi inte kände varann. Sen gick det ett tag och vi började prata på BDB och sedan träffades vi först gången utanför en pizzeria och gick hem till honom! ;)
Hur länge har ni varit tsm? 2 år, 5 månader och 4 dagar! :-D
Är ni förlovade? Nej. :-)
Bor ni ihop? Aaa gör vi! Men nu ska vi flytta isär i 2 månader p.g.a renovering av lägenheten.
Har ni barn? Vi vill, men i väntar ett tag ;)
Har båda körkort? Ja. Han har vanligt körkort på bil och jag har körkort på gocart och bobby.car
Kommer du ihåg första kyssen? Ja, den var vid dinosaurien ;)
Vem av er sa "Jag älskar dig" först? Det var jag!
Vem är äldst? Älsklingen!
Vilja stjärntecken har ni? Vattuman och Jungfru.
Vem fyller först på året? Lina såklart!
Vem är längst? JAAAAAAAG! Lätt alltså.
Vem sjunger bäst? Onekligen JAG.
Håller ni handen på stan? AH, ibland :-)
Har ni haft sex? Nae vi vill vänta till giftemål.
Kände ni varann innan ni blev tsm? Aaa :-)
Vad har ni gemensamt? Mja en del :)
Blev du kär i första ögonkastet? Kär och kär men det kändes speciellt. :)
Har ni stora framtidsplaner? Jo, lite i alla fall.
Har ni någon speciell låt? Jag har alltid tyckt Kramissången! :D
Har ni gråtit i varandrs armar? Inte han, men jag.
Har ni varut utomlands tsm? aa, i Las Palmas och Norge!!
Vilket är ert bästa minne? Typ allt. Tror vardagsgrejerna blir ett speciellt minne i sig.
Vem lagar mat bäst? Tobbe, med tankne på att han har gått hotell och restaurange? ;) Eller inte, JAG lagar bäst!
Vad gör ni en varnlig fredagskväll? Kollar TV, äter lite mat och jag mobbar han.
Ger ni alltid varann en puss när ni ses? Nä för Tobbe är så lam. Men ibland så ;-D
Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades första gången? Ne, typ 10 minuters gångsvstånd
Blir du lätt svartsjuk? Jora, dt vill jag lova. Den mest svartsjukaste människan i världen. Ordagrant.
Brukar ni bråka? Nä. Bara småtjaffsar oftast-
Ringer eller smsar ni mest till varann? Sms 24/7?
Vilken är din älskades finaste kropssdel? aaaaallt! PELLE<3 (A)
Brukar någon av er prata i sömnen? Jag, ganska ofta! :-DVad heter ni? Tobbe och Lina!
Hur träffades ni? Vi började prata på badoo, sen i telefon 5-6 timmar per dag, sen åkte han hela 50-60 mil för att träffa mig!
Hur länge har ni varit tsm? Snart 4 månader :)
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja det gör vi! :D
Har ni barn? Jag vill men vi väntar ett tag :)
Har båda körkort? Nej bara han :) Ska snart försöka skaffa.
Kommer du ihåg första kyssen? Ja i min säng 
Vem av er sa "Jag älskar dig" först? Det var jag!
Vem är äldst? Älsklingen!
Vilja stjärntecken har ni? Stenbock båda två :D
Vem fyller först på året? Jag :D
Vem är längst? Erik!
Vem sjunger bäst? Erik haha
Håller ni handen på stan? AH, ibland :-)
Har ni haft sex? Ja klart.
Kände ni varann innan ni blev tsm? Nej men vi hade pratat nån månad iaf xD
Vad har ni gemensamt? Foto, fiske, mm :)
Blev du kär i första ögonkastet? Kär och kär men det kändes speciellt. :)
Har ni stora framtidsplaner? Nja, funderar på att köpa lägenhet i framtiden när jag fått jobba ett tag :p
Har ni någon speciell låt? Nja det tror jag inte :/
Har ni gråtit i varandrs armar? Inte han, men jag.
Har ni varut utomlands tsm? Nej men vi vill :)
Vilket är ert bästa minne? Gröna lund, småland, norrland och vardagliga saker! :D när vi flyttade ihop!
Vem lagar mat bäst? Båda två tycker jag :)
Vad gör ni en varnlig fredagskväll? Myser, dricker, ser film eller äter nåt gott, bio :) När vi orkar 
Ger ni alltid varann en puss när ni ses? Ja, alltid :)
Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades första gången? ca 60 mil
Blir du lätt svartsjuk? ja ibland, men det har blivit mycket bättre
Brukar ni bråka? Nä. Bara småtjaffsar oftast
Ringer eller smsar ni mest till varann? smsar ibland 
Vilken är din älskades finaste kropssdel? aaaaallt! 
Brukar någon av er prata i sömnen? ingen ;d

Kommentarer
Postat av: Tutorail

kan du tänka dig starta eget?

2011-10-13 @ 10:50:28
URL: http://tutorail.blogg.se/
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

svar haha jaså det tycker du, vadårå? :-D

kul att du också gjorde listan.. har ni bara varit tsm i 4 månader? :O trodde det var längre!!

2011-10-13 @ 11:02:16
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: I N D E E <3

Fin blogg! Allt bra?

2011-10-13 @ 11:21:44
URL: http://iindeesblogg.blogg.se/
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

svar jaha, naee det trorjag inte. ALltså jag är exatreeeeeem :O Men ush det ä rjobbigtatt vara svartsjuk ;/

2011-10-13 @ 11:44:32
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E ♥

- Åh tack så jätte mkt sötis! blir så glad!<3

Hur mår du :D?

2011-10-13 @ 13:39:02
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E ♥

- Ingen anning ;)!

2011-10-13 @ 13:41:15
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: ANNA SIDENBÄCK

Ja, fast först väntar ju en lång skoldag innan helgen! Jag ska städa upp lite på mitt rum nu och dammsuga, efter det blir det ett varmt bad med tända ljus. Vad har du för dig?

2011-10-13 @ 17:25:14
URL: http://twentyfourminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0