Värdelös dag

2011-11-19 ♥ 09:31:51
Godmorgon. Den finaste åkte för en timme sen..
Han ska till linköping hela dagen, hur ska jag klara mig?
Det är andra gången som vi är ifrån varandra på riktigt,
Och det känns väl inte bra om jag ska vara ärlig.
Men såklart så måste man ju.

Jag ska fördriva tiden genom att storstäda hela lägenheten, och unna mig en middag i min ensamhet.
Om jag orkar och har lust blir det bakning. Allt för att fördriva tiden så gott som det går.

Igår var jag hos min goa vän Isabel hela kvällen och det behövdes.
Har inte pratat ut med någon på evigheter. Och hon förstår mig för vi har lika problem.
vi (hon) lagade kyckligsallad som blev as god!
Fick känna hennes tuss sparka, ÄNTLIGEN! (snart är det nära :D)
Har alltid drömt om att få känna på magen när ett barn sparkar, det är så... underbart.
Jag tycker om gravida kvinnor, det är så vackert.

Men nu måste jag börja städa, för jag har fedt tråkigt.
Önskar att någon kunde ringa och underhålla lilla mig, men så blir det inte.*






Jag har världens sexigaste och snyggaste kille,
*och jag vill och kan inte tänka mig ett liv utan honom.
Jag önskar att han kände lika som mig.

Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

svar oh han ska till min stad! :-D

klart att jag känner likadant som dig! Det tror jag! :)



jag älskar också bebismagar, assött! :-D

2011-11-19 @ 15:01:12
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0