Min valborg!

2011-05-01 ♥ 21:57:12


Tänkte skriva av mig lite om min valborg. Om ni orkar läsa förståss.
Allt började med att Sara och dom åkte utan mig till frösön för jag var inte klar när dom kom.
Så jag skulle åka in när jag var klar, men det var så mycket strul,
jag var stressad så det blev massa tjaffs hemma så jag trodde allt var kört.
Men det fixade sig tillslut så jag åkte in 20 i åtta.

Klockan 10 över 8 hoppade jag av bussen i stan och väntade på att Sara och dom skulle möta upp mig,
som tog lite tid men dom kom iallafall. Vi drog ner på österäng och mötte upp några killar.
Vi skulle spela kubb men det blev inget av det så vi gick hem till en av killarna.

Hos dom blev det lite spelande och drickande, blev lite öl och shots.
Träffade även Pär som kom och hälsade på mig. Trevligt.

Jag vet inte vad klockan var när vi började röra oss mot krogen.
men när vi väl var där så blev jag bjuden på en öl och tjatade på att jonny skulle komma.
Har velat träffa honom ett tag. Så kom han, as nice. Han satt med oss.
Full som jag var.. haha.. Träffade även lite folk från kursen. Det var skoj.

Sen så stack sara och dom så blev det jag, jonny och hans kompisar.
Och det hände lite saker som jag inte tänker skriva.
Men runt halv 3 eller nåt så kom Jonnys mamma och hämtade oss.
Så dom var så snälla och lät mig sova över, mysigt.

Sen åkte jag hem och då tog jag bara det lugnt.
Min valborg blev lyckad för engångsskull och jag hade det trevligt.

Tack till er  som gjorde min valborg till den bästa ♥



Kommentarer
Postat av: Keily

hehe, bara en dag före än min mamma då, kuul! :D

2011-05-01 @ 23:21:36
URL: http://keilzuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0