here is my day

2011-05-03 ♥ 05:49:00


For ju till molunds däck (stavas?) och var med Annsofie medans dom bytte däck på hennes bil,
men innan det så var vi och handlade lite barn kläder och jag passade även på att smaka
daim glassen med päron smak, den var god.

Sen for vi på och handlade mat och sen begav vi oss hem.
Lite stressigt för A skulle åka iväg så jag var barnvakt mellan halv 6-halv8 eller 8.

Började med att bada barnen, sen klädde på dom, satt och kolla på lucky luuk. (?)
Sen gick jag och la Wictor som somnade på kanske 10 minuter.
William var lite svårare att lägga men jag försökte iallafall.
Kvällen bestod av lite chips, dipp och så.

I morgon blir det barnvakt igen och packa inför onsdagen för jag åker iväg onsdag till fredag. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0