Nu är hela tandställningen borta!

2011-06-23 ♥ 17:49:27
När jag såg det här så var jag bara tvungen att springa ut och täcka hästarna,
och jag hann precis innan det började spöregna så dom blev nog lite gladare. 


Men iallafall, fick vakna klockan halv 7 idag för att jag skulle till tandläkaren vid halv 8.
När jag kom hem runt halv 9 så gick jag och la mig, fast jag somnade inte förrän halv 11.
Och då sov jag till halv 2. Känner mig seg och jätte trött.
Vill sova tills i morgon!


I dag ska det storstädas och pysslas hemma, måste vara fint när han kommer i morgon.


Förövrigt vill jag bara säga att jag hatar wannabes.





Kommentarer
Postat av: julia

tack så jätte mycket!:D

2011-06-23 @ 17:53:52
URL: http://photojulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0