kvällen i lit !

2011-06-12 ♥ 14:39:13
Igår så åkte vi till stugan innan Lit och grillade lite med Maria och hennes familj.
det var supergod mat! Men innan det så rullade jag och Maria upp en cementring i skogen,
på en liten stig, ca 150m + att den vägde 200kg. Tjänade iaf en 100lapp var ;)
Som kommer att läggas i resekassan! (bara uppförsbacke)
Efter vi hade ätit så tog vi båten ut på sjön och fiskade i 3 timmar.
Det var underbart väder, nästan helt vindstilla, och vi fick över 20 abborrar och jag nästan
en jättestor gädda. Jag släppte i några för det gör jag alltid :p tycker det är onödigt att ta upp alla fiskar.
Sen kom det en liten gäddunge som flöt som jag var tvungen att ta upp, den var så söt,
även fast jag verkligen är livrädd för dom.
Vid 10, halv 11 så tog jag och Maria oss ett dopp i sjön, det var ljummet och jätte härligt :))
Sen åkte vi hem till stugan och åt rabarber paj, är helt galen i det nu :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0