helgen är fullbokad ! :D

2011-06-30 ♥ 23:37:31
Igår åkte vi till Eskilstuna och hälsade på min bror och hans tjej :)
Vi var på bvc idag och mätte lilla Isabelle, de gick bra.
Hon var duktig :) sen åkte vi och handlade och efter det så försökte vi sola lite men det var så himla varmt och molnligt.. Sen gjorde helen och jag mat och när den nästan var klar kom min älskling, vi åt sen spelade dom tv spel och sen var vi tvungna att åka hem för vi skulle tvätta och lägga oss lite tidigare.. 
Körde även på en fågel på vägen hem :O den satt kvar när vi kom hem :( stackarn, men får skylla sig själv ...
Nu ligger vi här, och ska strax sova. I morgon far vi och åker och träffar Eriks pappa och sen syskonen i helgen,
så vi kommer att ha fullt upp så jag kommer eventuellt inte att blogga något men ni har ju börjar vänja er nu så :P
Puss godnatt på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0