Bjuden på middag :)

2011-06-02 ♥ 11:55:26


Här kommer lite av vad jag köpt i Amsterdam :p
Och av Joey som gillar mig fick jag en teckning dagen då vi åkte ^^, " Im miss you everyday" aw.
Riktigt gullig, han är så grymt trevlig och rolig. 
Saknar er så mycket, kan inte förstå att det är över redan :(
Tiden rann iväg så fort..  Vi kommer ju ha en återträff senare,
men det är ledsamt att vi inte kan ses så ofta :(
och jag funderar på en 6 månaders volentär i frankrike,
för där finns min underbara vän Cassandra ♥



Och vi har även blivit bjuden på middag idag i Torvalla, riktigt kul :)



En nalle som jag ville köpa som minne av alla.
Så när jag ser den ska jag tänka på alla underbara människor
och den underbara resan :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0