marknad

2011-07-26 ♥ 11:45:41


Jag har så ont i hela vänster arm, jag vaknade upp med halsont och slem i halsen, jag har haft det i ca 2 månader,
har testat slemlösande men det funkar inte, ska jag beställa tid hos vårdcentralen? Jag antar det.


Lät som att det blir marknad med min prins i helgen, spännande :D 
Jag ska tvinga honom att åka karuseller med mig, då jag är väldigt tokig i dem!


Måste även söka lite fler jobb och eventuellt gå intro på andra avdelningar på ålderdomshemmet,
jag behöver verkligen pengar, känner mig fattig och hatar att leva på andra.. :/
Hej och hå, sök på.. :)


Och i morgonbitti åker jag nog till Isabel i sthlm och hälsar på tills Erik har slutat så får han hämta mig :)



Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg :)

2011-07-26 @ 12:42:43
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Sandra

Karuseller är najs det! (Om det inte är grova snurrkaruseller. ;)

2011-07-26 @ 22:48:56
URL: http://damii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0