Kanotdag

2011-07-10 ♥ 09:58:17


Jätte dålig uppdatering igår, jag vet.
Men hade inte tid att uppdatera, hade fullt upp.
Finns viktigare saker än bloggen :)
Började med att vi vaknade 9, började klä på oss och äta.
Sen kom Eriks bror och hans familj, vilma, rasmus, marie, och william.
Åkte mot sjön som vi skulle paddla i, fixade allt där sen for vi ut på sjön.
Vi paddlade 1.6 mil, tre sjöar. Det var jätte fint men på slutet var man helt död!
Fint väder var det så idag är man jätte solbränd, och har jätteont :P
Glömde ju smörja in mig xD När vi kom fram så grillade och badade vi.
Fick även ner lilla Erik i vattnet och det var mysigt! :)
Tack alla för en lyckad dag, jag hade det jätte trevligt.
(vi var ute från 12-18)

Mer bilder kommer senare.







Kommentarer
Postat av: Maj

vad mysigt det ser ut att vara! :-)



Hm, ja jag har inte vågat mig i ännu! :P

2011-07-10 @ 12:04:30
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

svar jaa ush , stackarn :(

2011-07-10 @ 13:02:26
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0