Underbar dag, vill ha mer såna dagar.

2011-01-27 ♥ 23:33:57
Kom hem för en liten stund sen från stan, eller oj ja en timme sen snart.
Har precis sminkat av mig och ska snart lägga mig och kolla på tv då det inte finns något annat att göra.
Nina mötte mig i stan och vi gick och shoppade lite.
Sen gick vi upp på Hedinns jobb och kollade på när han sålde nån tidning xD
Gick på donken och så.
Mycket skratt kan jag lova och det var skönt att få prata av sig med go Nina 
Mer såna här dagar tycker jag ! I morgon åker man till Emma, då blir det färgning av hela håret, (blond)
och hon ska fixa naglarna på mig så jag kommer bli fin.
Blond hårfärg, puderborste och eyeliner vart det :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskad jävla daaag :D <3

2011-01-28 @ 00:32:50
URL: http://ntuvebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0