väldigt sen uppdatering!

2011-02-04 ♥ 23:43:25
Haft fullt upp hela dagen och inte spenderat någon tid alls på datorn, sköööönt.
Fick skjuss in på stan idag för jag skulle på möte.
Väl när jag kom dit skulle tydligen två afrikaner eller nåt vara med. (kunde inte engelska)
haha dom verkade jätte uttråkade, tjejen hon gick ut.
Men vi pratade om volentär och sånt där att det var möjligt :')
På måndag ska jag på nåt (lyssnar dåligt) hehe, jobbigt att börja kliva upp tidigt..
Nina mötte mig på stan efter det, vi satte oss uppe på BT och pratade tills Rasmus kom,
då tog vi bussen till Brunflo. Väl när vi kom dit skulle vi gå till tatueraren för engånsskull men hon hade
såklaaart stängt under renovering, SUCK!
Men vi tog en lång promenad hem till Marcus, tittade på film.
Rasmus den jäveln stack :p för han skulle åka och titta på en skoter.
Men vi kollade på The last exiztens eller vad den nu heter, i rymden finns inga känslor,
och paranomal activity 2 :D as bra filmer! LOVE SKRÄCK ♥
Men eftersom Rasmus stack så tidigt lovade han att komma i morgon.
Ingen sovmorgon inte, han ska komma hit och sen kommer Nina senare :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0