Jobb och åter igen jobb!

2011-02-03 ♥ 19:31:04
Har jobbat ca 5.5 timme idag och det blir 935 kr ungefär, hur härligt är inte det då? 
Tog hem massa öl som jag hittade där,
(man får ta sånt ifall man inte vill slänga det, och varför ska man slänga?)
Det gick relativt fort tycker jag.
Tjatade på att vi skulle åka upp till copperhill när vi ändå var nära där,
(ett lyxhotell i åre), värsta jätte fint och underbar utsikt över allt.
Där skulle jag gärna vilja övernatta men det är inte så himla billigt, men värt det om man sparar.

Kommentarer
Postat av: alonewithheart

heuheu, jag har aldrig åkt skidor! Och de där bilderna ser bara så lockande ut!! :O

2011-02-03 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0