Im so happy, im so glad.

2011-02-09 ♥ 16:56:14
Hejsan allihopa!
Idag är jag väldigt glad och mår super bra.
Allt började med att jag vaknade 6 men klev upp halv 7.
Gjorde mig i ordning till bussen som gick 8.15.
Tog en promenad ner dit jag skulle, (vuxenutbildningen)
Träffade nya trevliga&roliga människor.
Verkar vara en bra "klass" eller vad man ska säga, humor och allt.
Efter lunchen tog vissa en promenad ner till badhusparken, solen lyste och det var underbart väder.
Killarna skulle såklart få ner mig i snön, haha dumma dom är 
två mot en, det är faktiskt lite fusk 
Nu sitter jag och väntar på en hårtrimmer så jag kan göra sidecut, så spännande att testa på nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0