det gick bra

2011-02-02 ♥ 23:50:41
har varit barnvakt från halv 6 till halv 11.
Det gick jätte bra, han var så snäll så.
var ute lite mer än en timme och gick med Annie, trevligt :)
sen när jag kom in fick han lite mat, badade han och sen välling.
tyvärr somnade han inte, bara när vi var ute och gick, typ en halvtimme.
Det har varit riktigt kul, ser fram emot nästa gång.
Bytt blöja helt själv utan hjälp också :)
I morgon blir det upp klockan kvart i 7 för halv åtta åker vi mot åre och jobbar hela dagen.
Fick mina bruna linser idag men jag får inte i dom! får panik, vad ska jag göra?
Men ska strax sova, på fredag blir det filmkväll med min kära vän Nina :)
godnatt allihopa

Kommentarer
Postat av: nina

så kuul det blir! ha med kamera! :D <3

2011-02-03 @ 10:55:05
URL: http://ntuvebo.blogg.se/
Postat av: keela

aaw, vad du är snäll :):)

2011-02-03 @ 11:50:26
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0