Hat åt min äckliga kusin Jessica R

2011-12-20 ♥ 12:11:08
Haha trevligt att min hatade kusin läser min blogg och måste kommentera anonymt, SUCKER ;')
Jag har alltid hatat den människan sålänge jag kan minnas, men hon är inte värd att talas om i denna blogg,
så jag ger dig bara några få sekunder.
Tycker bara det är lite kul att hon inte kan stå för det hon säger, annars brukar ju hon kunna de.
Usch den människan är så heeeemsk, och så avundsjuk på mig :) 
Men det förstår jag, alla kan inte vara lika bra som jag, right? ;)

Kommentarer
Postat av: Barbro

Ojdå! Trodde man skulle älska sin släkt? Hårda ord du använder!

Dessutom tror jag att det här skulle klassas som förtal så tänk på vad du skriver :)



Hur som helst älskar jag din blogg, skönt att se att någons liv är "bättre" än mitt :)

2011-12-22 @ 15:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0