:s

2011-08-08 ♥ 11:02:58


Fick ett väldigt tråkigt samtal innan och ganska omoget att vräka ut sig såna ord,
men dit ska jag iallafall inte fler gånger även om dom behöver hjälp senare.

Bara att söka vidare efter jobb nu och kanske börja med körkortet snart?


Idag består dagen av städ, laga mat och åka och kolla på en lägenhet som vi skulle ha gjort i lördags,
fast det blev förflyttat tills idag, så jag hoppas vi åker och kollar på den idag.

Erik ska även ringa mig snart igen (:


Tråkigt att gå hemma helt själv nu på dagarna :/ 


Kommentarer
Postat av: Ida-foto ♥

Sv: Hejsan! Tack detsamma :)

2011-08-08 @ 12:59:51
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

Heejsan. :) Är allt bra med dig?



Detta är ett test, I vilket fall så kommer jag att be dig gör några val innan du gör huvud valet!? Sommar eller Vinter? Sol sken eller Regn? Cirkel eller en tringel? Banan eller penna? ja eller nej? :) Kolla nu vilka du valde som ett ja och skriv ner alla dom till min blogg så ska du få reda på hur du kan göra ditt slutgiltiga VAL! Jag tror jag redan vet vad du har svarat! :) PUSS<3 XTIO

2011-08-08 @ 16:22:37
URL: http://xtio.nu
Postat av: Kajsa Nihlen

Hejsan sötan!



En liten fågel viskade i mitt öra att du var sugen på en ONEPIECE.

Jag lottar ut det NYA MODET utav onepice på min blogg.



Kram<3

2011-08-14 @ 12:41:27
URL: http://kajsanihlen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0