Marknad igen :pp

2011-08-06 ♥ 01:23:27


Åkte till eskilstuna och träffade brorsorna, mamma, david, helen och isabelle.
Gjorde mig i ordning där, sen åkte vi till marknaden.
Det första jag gjorde var att åka en karusell, skulle åkt några gånger till om inte Erik var så åksjuk.
Tråkigt men det är bara att acceptera de, hellre en gång än ingen gång.
Jag älskar verkligen att åka karuseller :)


Sen gick vi vidare och åt en munk och jag ville gärna gå på krogen och dricka en stor öl,
och det gjorde jag också, lite tråkigt att Erik måste titta på och inte få dricka själv, menmen :p


så nu är vi hemma och ska strax lägga oss, är jätte trött faktiskt..
Larmet piper utanför, jobbigt -.- hoppas det stängs av snart.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: Tack :)

2011-08-06 @ 14:39:42
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- Känner & känner vet jag inte.

Men vi va på G förut, men blev aldrig nåt.

Är ett stort fan om man säger så :)

2011-08-06 @ 16:01:24
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0