hemma från en dag i stockholm.

2011-08-04 ♥ 19:06:25


Sitter här och bloggar lite nu när jag har tid över..
I morse klockan 7 åkte jag med älskling till stockholm för att vara med Isabel.
Kom dit ca 8 och vi gjorde inte så mycket då, pratade. 
Vid 9 gick vi till donken och åt frukost, första gången jag har gjort det och det var så gott!


Sen drog vi vidare med pendeltåg till stan, mötte erik och sen shoppade lite.
Är helt pank så tog bara nödvändigaste sakerna. Sen var Erik tvungen att fortsätta jobba
och då tog vi tunnelbanan till nånting, kommer inte ihåg vad det heter.


Hämtade en liten flicka som Isabel skulle vara barnvakt till,
gick runt, köpte glass och hade allmänt kul :)


Sen vid tre kom min prins och hämtade oss och skjussade hem Isabel.
Glömde såklart min påse där, så vi åkte först och tankade och där var det en otrevlig blatte -.-

Vi stod och väntade på att få tanka och precis när Erik ska gå ut kommer en blatte taxi chaffis och 
skriker att vi måste flytta på oss för det var hans plats, skyllde på att hans son var sjuk och hade brottom,
men det var bara bullshit, vi blev sura på han för att han fick som han ville, blattar är ju som dom är..
Tror dom äger hela sverige, KAN DOM FET GLÖMMA.. Så när jag åkte förbi så pekade jag finger som fan
och då stoppade han oss och började skrika men vi struntade i idioten och åkte :)

Alltså såna människor kan fan dra hem till sitt egna land tycker jag.. 

Nu är jag hemma och väntar på att en ska komma och köpa golfklubbor, eller kolla iaf..


Och i morgon är älskling ledig och då ska vi försöka åka och bada och sola, fyfan så mysigt ♥



Kommentarer
Postat av: Helena ♥

Allt bra idag? :)

2011-08-04 @ 19:37:53
URL: http://loviiielove.blogg.se/
Postat av: Rebecca!

sv, ja visst är hon?! :)

Ha en underbar dag! KRAM :)

2011-08-05 @ 12:15:39
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0