gröna lund, helt otroligt!

2011-08-19 ♥ 12:24:56


Som sagt så var jag på gröna lund från typ halv 2 till halv 10.
Timmarna gick alldeles för fort och jag trodde inte att det skulle vara sådär roligt.
Det bästa på länge med det bästa sällskapet, får bara starkare känslor för dig för varje dag som går.
Du gör mig så lycklig och jag har sagt det innan. Men påminner dig varje dag.
Här kommer några filmer (från yt) på karuseller jag åkte :)



Insane var så sjukt läskig, haha. Skrek som en idiot :P
Den ser inte ut att vara så läskig men när man åker den, omg..






Shit katapulten.. Vad ska man säga? Den läskigaste jag nånsin har åkt, 55 m upp i luften.
Erik fick upp mig på den och fyfan så dåligt jag mådde och det syntes verkligen.
Jag började nästan grina för jag är så höjdrädd. Men jag överlevde :)








Twister åkte jag många gånger, den var hur rolig som helst :D:D







Kvasten var också rolig, sen åkte jag en massa till, orkar inte leta upp bilder,
Kärlekstunneln, vilda musen, mattan och några till, tack så mycket för en jävligt grym dag.
Bilder kommer senare :) När jag har lagt in dom :P Erik har dom på sin mobil
och just nu är han på jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0