Allt är ordnat på samma dag

2011-08-15 ♥ 10:57:12


Känner mig duktig idag!
Morgonen började med att vi åkte till strängnäs och pratade om en lägenhet vi vill ha.
Och hon har nu reseverat den till oss så vi kanske får den, förhoppningsvis! Skulle bli så glad då.
Isånnafall får vi flytta in första september om ca 2 veckor vill säga :)
Efter det så åkte vi och lämnade mina papper till chefen så att hon kan sätta in pengar till mig när jag ska ha,
och sen köpte lite smink..
När vi kom hem så åkte vi till ICA och handlade lite :) Så jag får lite mat idag iaf.. :p

vet inte vad som händer idag, kanske ska ut och cykla ikv som vi gjorde igår :) skönt med frisk luft xD

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: Nja, bara lektionerna :P

2011-08-15 @ 14:25:06
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska känna dig duktig :D

2011-08-15 @ 14:32:49
URL: http://mynnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0