- Check

2011-08-26 ♥ 20:37:13


  • Packning - Check
  • Matlådor (goda mumsiga mackor:D) - Check
  • Nyduschad - Check
  • Tågbiljett - Check


Då har vi förberett oss på resan i morgon som blir till min kära familj uppe i östersund.
Tåget åker klockan 07.30 (?) och är framme runt 1. Inte så himla många timmar så det lär vi klara.
ska försöka blogga från tåget också, om jag kommer ihåg och inte sover :)


Ang lägenheten så ska vi tacka ja och hoppas på att vi får den denna gången.
Isånnafall flyttar vi in i mitten av sep eller runt 1 oktober :) Hoppas.....



Kommentarer
Postat av: Linda

Å en liten långsvans :D Jag saknar mina...

2011-08-26 @ 20:48:37
URL: http://thekanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0