Bra och dålig dag :(:)

2011-04-26 ♥ 00:35:12
Okej nu ska jag berätta hur min dag var igår med lite text och några bilder, kör på.


Det började med att Sara kom hit när jag låg i min säng och kikade runt, jag blev glad.
Har saknat henne även fast det bara var några dagar sen jag var med henne.

Vi bjöd på mat så vi var, Sara, Jag, Lena, Mamma, David och Linn.
Det är super mysigt att äta med många.
Men innan vi åt så var vi ute och hoppade hopprep och åkte linbana på dagis.

När vi hade ätit så åkte vi till stallet och tränade lite markarbete som inte gick så himla bra.
Och nu har min häst tydligen ryggproblem så nu blir det ingen ridning på ett tag.
Jag har bestämt mig för att skaffa en ny häst då jag siktar på att hoppa
och min häst kommer inte klara av det så då kan jag lika väl skänka henne till mamma,
för hon vill verkligen ha henne. (Hoppas att jag hittar en ny häst)


Så var vi klara där, åkte hem till mig och bakade äckliga muffins, misslyckade.
Okejdå dom blev LITE goda men inte lika goda som jag brukar göra dom
eftersom vi inte hade något kakao så fick bli oboy (A)



Sara åkte hem för en stund sen så nu sitter jag bara här och inväntar john blund.
Han lär inte komma på ett tag, men loggar ut nu och säger godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0