hemma från skola, inget ovanligt.

2010-09-14 ♥ 14:38:01

Sitter här framför datorn och smsar med jimmie ♥och skriver blogg.
Har varit hemma i dag för att jag inte hade någon lust att gå i dag.
Måste stå ut ett år och sen kan jag sticka vart fan jag vill,
gud vad jag längtar härifrån. Vill inget annat än att ta med min familj och flytta söder ut,
men dock så måste jag göra det själv :'( kommer att sakna mamma.
Har lärt mig att man inte ska hjälpa människor, man får ingenting tillbaka.
Så jag ska sluta upp med det.
I morgon måste jag på skolan och stå ut, snart är det helg igen, längtar!
Ser fram emot helgen för då ska jag till min prinsessa och hoppa och träna henne :')
Har bakat chokladmuffins till mamma också ♥
Känns som att vi börjar komma varandra nära och det är skit bra.





Kommentarer
Postat av: mamma

tack lilla gumman för jätte goda muffins. hoppas att du står ut lite till. inget att bry sig om sådna som tro att dom är något. dom kommer ingen vart i livet dom inte, jag lovar.kram mamma

2010-09-14 @ 15:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0