yeah

2010-10-13 ♥ 13:17:38
Jimmie sitter och spelar sitt tråkiga spel, HoN.
Så jag är lite sur för att han inte klarar sig utan det när vi har så lite tid tillsammans.
Besviken, för jag trodde att jag var viktigare men tydligen inte.
Ibland så förstår jag mig inte på killar.
Har iaf lagt in lite tvätt och vikt tvätt, plockat in i diskmaskinen,
och ska snart börja laga mat till oss.
Blir spagetti och körtfärsås, lär ju få göra det själv.
Igår lagade jag paj och den blev super god.
Den godaste jag har gjort faktiskt, blir så stolt över mig själv :)
Återkommer om det händer nåt roligt igen, pöss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svenska killar är dryga, de ska alltid dissa sin brud för datorn. Btw HoN suger.

Du kommer ner hit i december igen va? <3

2010-10-14 @ 09:05:22
URL: http://alicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0