my life is over

2010-10-21 ♥ 15:02:41

Eftersom jag har förstört mitt liv så måste jag börja om från början, igen.
jag måste gå iv och plugga upp 5 ämnen för att få komma in på något annat.
och då måste jag gå om 1an igen så jag är 20 år när jag går 1an och det funkar inte!
Jag antar att jag får gå på komvux eller något när jag är 20.
Jag har ingenaning om vad jag ska välja, men sak vet jag och det är att jag inte vill komma ifrån älsklingen längre än det här.
Jag är inte stark så jag skulle inte klara det, det räcker som det är nu.
Som tur är så kommer han till mig i morgon kväll, så då blir det att prata om hur vi ska göra och massa sånt.
Jag saknar honom så och jag längtar tills jag får hålla om honom.
Har saknat att ha honom vid min sida om kvällarna, saknat allt med honom. ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Komvux kan du söka till i höst! Du kan gå på IV nu tills våren! Det fixar sig :)

2010-10-21 @ 21:06:25
URL: http://alicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0