lever jag i en dröm?

2010-10-11 ♥ 20:24:24
Jag tror att jag är i himeln just nu.
Jag är lyckligast i världen, för jag har den underbaraste och snällaste pojkvännen som finns.
Han gör mig så himla lycklig, jag är glad att han bara är min.
I dag bjöd han mig på kina mat i Kalmar och gick i slottsparken.
Det var så himla mysit.
Jag älskar dig Jimmie!!!!
Avståndet får mig att börja gråta, jag kan inte vara utan honom.
Saknar han så fort han går på jobbet i några timmar.
Jag trodde aldrig att det fanns någon så bra till mig.
Har alltid haft otur men äntligen fick jag tur efter alla dessa år.
Han har en speciell plats i mitt hjärta, och kommer alltid att ha det.
Finns inget dåligt med honom, eller jo 2 saker, spelnörd och en sak till men det får jag väl stå ut med.



Jag är så kär , allt känns så bra och perfekt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0