A bad day

2010-10-20 ♥ 10:28:10
Godmorgon, vaknade tidigt idag.
Det gillas inte, skulle kunna sova bort hela denna dagen.
Jag är förvirrad, orolig, rädd och vet inte vad jag ska göra.
Att vara i ett förhållande är inte lätt men jag försöker så gott jag kan.
I går bakade jag och emma kladdkaka runt halv 11.
Så jag och jimmy cyklade hem vid halv 12 och då sov pappa på soffan.
Väckte han så fick han gå upp och lägga sig, sen gick jag och la mig i sängen och somnade medans jimmy satt och spelade psp. Och nu sitter jag här och gör ingenting. ska gå och kollapå tv tills jimmy vaknar, som han lär göra om några timmar, tråkigt. han vaknar ju inte när jag väcker han >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0