sleep over

2010-11-12 ♥ 23:19:20
Sitter hos sara nu och bloggar.
Ska sova över här i natt och vi ska väl lägga oss senare.
Vi har inte gjort så mycket, mest tittat på tv och ätit chips.
Vi har även sjungit Lips och det var jätte kul ;-)
älskar låten "no promeses" :D
Innan jag kom hit så satt jag och spelade wow i några timmar,
det gick bra, det var en snäll som hjälpte mig och det är jag tacksam för ^^,
får se vad som händer i morgon, det märks då.
Men ska tvinga sara att sjunga lite mer Lips ;)
Nej nu ska jag sluta skriva och vara lite social.
återkommer när jag har nåt mer roligt att skriva!


BB!

Kommentarer
Postat av: en sexblogg!

men såhär, vill ni att den ska ta slut? & den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, right? sen har jag faktiskt andra saker att ta upp än att lägga upp novellerna hela tiden.

förlåt om jag låter otrevlig, men det är inte det jag vill göra, men självklart kan jag lägga in flera av dom någon gång i bland, men eftersom det inte finns så många delar så tar dom ju slut fortare.

2010-11-13 @ 09:02:00
URL: http://sweetandhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0