ovanligt att jag alltid har otur

2010-11-25 ♥ 18:34:26

Jag har sån otur hela tiden, igår var tåget försenat.
Var försenad till flyget i morse. Skulle gå 06.45, var där runt halv.
Planets vattentank hade gått sönder så dom fick ta ut allt vatten (200l)
planet lyfte 07.45, skakade mycket, jag var så rädd. (Hatar att flyga)
Mitt plan till östersund gick 08.25, såkalrt så missade jag det för 09.00 kom jag fram.
Vi fick flyga i luften 10 min för att dom skulle hinna skotta klart.
Jahaja då var det att gå och fråga en service. Hon sa att nästa flyg gick 11.20.
Bara att vänta då. Fick 75kr av dom så jag gick på Max och satt där själv och åt.
Planet skulle gått 11.20 men gick 11.45. Fan vad allt händer mig.
Blir bara mer och mer rädd för att flyga.
Men jag är hemma nu och jag lever!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0