:)

2010-11-28 ♥ 17:28:42


Skulle rida Davids häst idag men det började inte bra.
Tappade balansen när jag skulle hoppa upp, satt på sne och hästen börjar gå och hålla på att krångla
så jag trillade av, det gjorde inte ont. Efter jag trillat av så börjar hon sparka bak ut och springa runt i full fart
i paddocken. Hehe tur att jag inte satt på då ;) Försökte hoppa upp igen men hon ville inte stå still så vi struntade
i det. Tog och red min häst lite, gick inte så bra. Hon kan ju typ ingenting, så jobbigt att hålla på och träna när det
är så fruktansvärt kallt ute. Menmen nångång lär hon bli bra.




Kommentarer
Postat av: Anonym

otroligt fin låt, älskar den !

2010-11-28 @ 20:42:53
URL: http://majaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0