ensam..

2010-11-11 ♥ 12:06:30
Min pojke åkte hem igår runt 9. Såklart så kom det en massa tårar igen som aldrig ville sluta.
Men det var så jobbigt att se honom gå ifrån mig. Jag vet inte när jag får träffa han igen,
men jag hoppas nästa vecka. När han åkte så kändes det som att hela jag blev tom,
Jag är hel i hans närhet även om vi tjaffsar. Jag älskar han ändå och kommer alltid att göra det.
Vårat förhållande känns bra, tillskillnad från mina andra. Och han är den bästa.
Jag är så lycklig att jag har honom men ändå så olycklig när han inte är hos mig.
Jag kommer kämpa så mycket för att behålla denna underbara pojk ♥
Den finste jag har sett och han är bara min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0