stan

2010-05-28 ♥ 20:40:44
Igår så åkte jag in till stan med mamma, Line mötte mig när jag var inne på Rut mdf.
Vi gick lite på stan, sen gick jag till läkaren på skolan och fick nåt recept, hoppas det funkar.
Köpte en klänning till studenten och lite så, mamma bjöd på fika i stan.
Gott men dyrt :s hatar att fika ute.
sen åkte vi hem, Line hängde med.
Kollade klipptider men fanns inga :/ hämtade ut klänningen jag hade beställt från ellos.
Den var ful och dög inte åt mig så jag ska skicka tillbaka den, måste bli perfekt till nästa vecka.
Var och hälsade på Linnea lund igår och hennes söta lilla son Arvid.
Gud så söt han är :') jag vill också ha barn! men vill inte förstöra mitt liv,
vill leva livet först och så. Känner inte mig redo.
Jobbade i natt och tjänade lite pengar, funderar på att jobba natten till lördagen också.
Låg och tittade på Starstruck nu och fan vad bra den var :) typiskt filmer jag älskar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0