mycket har hänt sen jag skrev sist.

2010-05-09 ♥ 21:52:42
Det här hänt lite saker sen jag skrev sist,
åkte till letinja i torsdags.
Vi gick på stan på natten och hade hur kul som hellst, dock var det inga roliga på stan o.O
Sen cyklade vi hem till henne och sov.
Dagen efter åkte vi till stan och var med folk, åt på donken, tittade på bio.
Vi tittade på "Flickan från ovan" och den var bra :-)
Efter det blev det stan till 3 på natten, då gick vi till max och fick skjuss till en killkompis som vi skulle sova hos.
Och jag säger inte vad som hände, men åkte hem på lördag eftermiddag, sjukt trött.
Åt kebabrulle, goott! Sen var drack jag lite på lördags kvällen/natten, kom hem klockan 6 på morgonen,
fan vad skönt att sova, sov till klockan halv 4 och är fortfarande jätte trött.
Har även ätit grillat idag.
I morgon blir det möte, skola och bio :-) ska kolla på "The last song" :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0