Dt var niCccCe'

2010-05-19 ♥ 22:19:54
skolan; Läste klart min engelska bok och gjorde en bokresention (STAVAS???)
hade någon föreläsning om sex&kärlek som var sjukt nice ;-)
hade bara en letion så fick vi sluta vid halv 2 , ännu mer nice!


efter skolan så gick jag på stan, kollade runt.
Inte så värst kul när man inte har några pengar.
Var och åt kina med carin, efterlängtat :-O

Sen åkte jag hem och sen till stallet och red och det gick super bra.
Fick ner henne på tygel i trav i volt, NICE NICE NICE!


I morgon ska jag med på dans med Nina för hennes syster ska typ ha uppvisning eller var det är,
sen funderar jag på att dra och sola, vill fean inte vara blek :-(
Har även cyklat en mil ute i naturen, hur skönt som hellst.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker jag är skitful utan smink :P

2010-05-20 @ 17:22:13
URL: http://alicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0