wonderfull day

2010-03-08 ♥ 14:20:02
dagen började med att jag vaknade klockan kvart över tio och fick skynda mig att göra mig i ordning för jag skulle gå till wasaskolan och möta lite vänner.
Klockan 11 var jag klar och morfar fick skjussa dit mig, så träffade jag edona och melanie ♥
Gick in på skolan och träffade Salih, Lajla, marcus, lisa och några till :)
stog och snackade lite med Lisa innan jag gick hem.
Vid dagiset träffade jag min gamla dagisfröken Pia, hon har man inte träffat på måånga år!
när jag kom hem så satt jag och snackade med Jesper i skype.
skit kuuul :) vet inte vad som händer mer idag , hoppas något kul.
Ska iaf börja slinga mitt hår idag tror jag, woho!



Love this boy ; ) ♥





min syster ska även göra om min blogg : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0