+ på denna dagen.

2010-03-21 ♥ 19:09:47

Vaknade av att mamma skickade ett gulligt sms kvart i åtta i morse,
somnade om till halv nio sen var jag tvungen att stiga upp ur den varma sängen.
Åt frukost, tog på mig ridkläderna & åkte till stallet.
Gjorde henne i ordning sen red alla i stallet ungefär 2.5-3 timmar.
I slutet vart jag på så dåligt humör att jag slutade och tog ut sessan i hagen.
(tappade tålamodet, som man dock inte ska göra-.-)
Sen efter det så gick alla in och jag testade rida Viggen.
(stallets ägares häst) hur jävla go som hellst.
Red utan sadel och den hästen kan ta mig fan allt :)
Galopperade, travade och skrittade.
Vädret har varit kanon, + grader, helt peeeerfekt ! :)
I morgon blir det biiiio! Wihoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0