ridningen gick kanon! :D

2010-06-20 ♥ 20:42:05

Jag åkte en sväng till stallet i dag och red ca en timme.
Varje gång jag rider nu så känner man förbättringarna,
både jag och sessan blir bättre och bättre.
Jag trodde aldrig att vi skulle lyckas såhär långt tillsammans.
Jag är så stolt över oss båda ♥
I början så hade vi jätte problem med att gå ner på tygel i SKRITT,
men nu går hon nästan hela tiden på de, och hon börjar även gå
på tygel i traven. Hon kan inte så länge pga att hon inte orkar och har så mycket muskler,
men jag märker sjukt mycket vad hon har blivit duktigare sen jag fick henne.
Mycket är det kvar, blod svett och tårar ♥
Varje minut med min prinsessa är värd & bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0