Eric saade i östersund 5e juni 2010 ♥

2010-06-05 ♥ 17:35:49

Tog bussen in med Emelie klockan 12.40.
En väldigt fin dag har det varit med värme och sol.
När vi väl kom till stan stack vi ner till stortorget och väntade på eric,
men innan han kom så var det några tjejer som sjöng och dom var duktiga måste jag ju säga.
Det var jätte mycket folk där.
Till slut kom SNYGGA Eric och sjöng, han var duktig.
Tror inte det var något playback :)
När han var klar så skulle han signera i kärnan så alla sprang dit.
Vi fick en ganska bra plats, men när vi hade stått där i 20 min så var vi tvugna att gå för att vi inte skulle köpa nån j'vla skiva.. Tänker ju inte slösa pengar på det ... Never ever..
Men stog ganska nära honom och tog en massa kort, när det var 20 pers kvar så gick han.
Vi fick inga autografer bara för att vi inte köpte någon skiva för 140kr, SNÅLT.
Det var ett stort minus verkligen, men när han gick så sprang jag fram till han och tog han i handen för kram kunde jag inte för alla dumma vakter. :(((


FAN VAD JAG STÖRDE MIG PÅ ALLA FJORTISARNA!








Kommentarer
Postat av: Fannyツ

Tack detsamma!:D

2010-06-05 @ 18:14:00
URL: http://fannyfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0