sol sol sol ! ! !

2010-07-02 ♥ 18:31:55

Vädret är kanon! Vill bara ha såna här dagar.
Dagen har spenderats på stranden med emelie.
Vi har legat och solat och badat, emelie doppade aldrig sig.
Jag är ingen badkruka, jag älskar verkligen att bada :)
Så nu har man blivit lite röd. Är as skönt att ligga och steka på stranden.
Eller ja, på stenen som vi ligger och solar på ^^
David håller fortfarande på och försöker laga min kamera, det går väl sådär.
Går sakta men säkert framåt, längtar så mycket tills jag får ta kort igen.
Ska gå ut och sätta mig lite i solen nu för det är fortfarande jätte härligt väder :)



vad har ni andra gjort en så fin dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0