.... ?

2010-07-09 ♥ 20:22:29
Har äntligen köpt flugskydd till ansiktet till hästen, slipper det bli allför jobbigt för henne
med alla dessa galna och irriterande flugor.
Men iallafall så åkte jag till stallet och tränade lite i paddocken nu på kvällen.
Och det gick bättre än förväntat, hon var super bra och det menar jag verkligen!
Jag lovar att det ska komma en massa nya bilder så fort min kamera är klar,
ska tjata på min låtsas pappa att han ska fixa klart den i morgon.
Min underbara älskling, du och jag hela livet ♥
Vi har kämpat i 7 månader och man börjar se resultat nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin! :)

2010-07-10 @ 15:33:12
URL: http://mittlivsomnp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0