stalltjänst

2010-01-09 ♥ 19:07:04
gick upp vid 6 idag och åkte till stallet,
var bara 23-25 grader kallt ute så idag fick dom gå ut.
Mockade och gjorde iordning sen åkte jag hem.
Vid 6 åkte jag dit igen för David skulle dit och hjälpa till att laga staketet som MIN HÄST har gått igenom -.-
vad hon ska hålla på :o och hon var sur idag när jag kom.
Kanske för att jag inte har varit där på hela dagen :p
men jag tog ut henne i stallgången och klippte svansen och manen,
borstade av henne och gav henne en morot :)
hon blir så himla sur när man ska pussa henne och gör pussljud :o xD
I morgon blir det nog rida :D ska försöka trava lite barbacka då :P
skulle ju inte vara så himla kallt i morgon som tur är.



Kommentarer
Postat av: jenny

hehe ja de e underbart med ridhus =) inte för att det är varmare där inne men det är iaf ljust och inte halt! =) så söt din ponny!

2010-01-10 @ 12:22:04
URL: http://jbostrom.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: hehe jo för att cajsa är ett fetto och äter pp lovis mat annars och lovi är lite stessig och anorexia häst så hon äter inte om cajsa står och mobbar henne, därför fick dom dela på sig och det fungerar mycket bättre =)

2010-01-12 @ 22:20:28
URL: http://jbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0