snabba cash !

2010-01-28 ♥ 14:47:44

Jag spenderade måånga timmar i skolan igår och det var riktigt segt.
Men som belöning (kan man ju säga) gick jag och shoppade och hittade faktiskt lite saker.
Det kommer en bild på vad jag har köpt.
Det var verkligen svårt att gå på stan med mycket pengar och veta att man bara ska köpa det viktigaste,
så jag fick hålla i mina pengar så gott jag kunde.
Har bara 3-400kr kvar men får 500 i morgon som ska gå åt fiskarna.
Sen måste jag ha lite cash på krogen också.
Fattig månad!
Men efter den trevliga shopping turen blev det bio, SNABBA CASH!
Brukar vanligtvis inte tycka om såna där filmer men den här var sjukt bra
och jag ville att den aldrig skulle ta slut.
Även att jag hoppade till några gånger när dom sköt men det var nog inte bara jag som gjorde det ;) haha.
Och sen kom snälla David och hämtade mig och Carin på stan för jag missade bussen med några minuter,
så för att slippa stå där en hel timme så fick jag skjuss :)
Nu har jag inte så mycket mer att skriva förutom att jag längtar tills i morgon eftermiddag.
Åker på stan och köper mina fiskar då, spännande :D




Klänningen tänkte jag ha på krogen, tyckte den var jätte fin.
Köpte den på Gina tricot för bara 99 kr på super rea:)
Sen köpte jag sminkborttagning och sånt där behövande så nu klarar man sig ett tag!
Var och köpte en mössa på monki också (: Det behövde jag verkligen , haha min är så ful.
och ansiskt mask på kicks är ju alltid välkommen ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

Nää jag vet, tog ledigt 2 dagar nu och jobbar i morrn och sedan ledig hela helgen =)



Jag laddar upp dom här: http://gickr.com/ och sedan sparar och laddar upp =)

2010-01-28 @ 17:49:12
URL: http://jbostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

något du kanske borde lägga ner pengar på är en ny jacka.. otroligt ful!

2010-01-28 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0