shopping dag

2010-01-25 ♥ 20:42:21

Stannade hemma från skolan idag för jag var fortfarande förkyld i morse.
Sen åkte vi in på stan och handlade.
Först åkte vi till djur magazinet på lillänge och köpte saker till mitt akvarium,
gick på 740kr eller något UTAN fiskar.
Till helgen åker jag nog in igen och köper lite fiskar.
När vi var klara där åkte vi till dille och köpte foder till hästen och en nosvärmare eller vad man ska säga.
Funderar på att bytta till ett två delat bett istället för mitt tredelat bett som jag har nu.
När vi var klara där så åkte vi till willys, och sen blablabla.
orkar inte berätta allt :P sen åkte vi hem, hämtade sakerna på posten.
Fick ett täcke och rumpvärmare på sadeln =)
resten kommer nog i morgon förhoppningsvis.
Har varit lite med Linnea och Nina nu på kvällen :p
Här kommer lite bilder :)




klicka på bilderna så blir dom större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0