longering + massa bilder

2010-01-30 ♥ 18:33:03
dagen började med att jag vaknade runt 7 men lyckades somna om till 11.
Tände till fiskarna och gav dom mat sen gick jag ner och åt.
När jag kom upp tittade jag på tv och smsade med Ida.
Så jag klädde på mig och åkte och hämtade henne och sen åkte vi till stallet.
Jag mockade medans Ida tog in Sessan.
Hon gjorde en skit fin inbakad fläta i manen :D
Satte på lindor på frambenen bara, ryckade och myste.
Sen tog jag på henne ett täcke, gick ut och longerade.
Jag red barbacka medans Ida longerade "oss" eller vad man ska säga.
Skritten gick bra, sen skulle vi börja trava.
Jag satt på en lång stund och tyckte det gick bra tills jag tappade balansen och flög av,
och ingen hjälm hade jag på mig heller xD
Jag struntade i att hoppa på igen så longerade utan att jag satt på.
Det gick bra även fast hon ville in till oss i början :p
Stolt jag är över henne <3 Fett kallt vare idag också ;/

bilder kommer senare när det går att ladda in...


Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Tack så hemskt mycket!!

2010-01-30 @ 19:04:51
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Tack! :)

2010-01-30 @ 19:59:28
URL: http://malinforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0