kina mat går alltid ner ;)

2010-01-20 ♥ 21:31:02

Vid halv 12 idag stack jag och åt på kina med Carin.
Det var super gott!
Sen gick vi runt och tittade lite på rean sen åkte jag hem.
Var hemma några minuter sen stack jag och ida till stallet och red lite.
Det gick inte så himla bra idag, hon var mest bråkig och ville ingenting.
Fast hon har blivit duktigare nu än när jag fick henne :)
Och snart ska jag ju börja på ridskola och då ska hon med. :D
Men iallafall, sen gick vi hem och min hund fick något anfall :'(
hon var jätte konstig, låg bara på golvet som om hon höll på att somna in.
När hon ställde sig upp så ville hon bara lägga sig igen så vi ringde vetrinären,
dom sa att det kunde ha varit ett epelepsi anfall eller hur det stavas.
Men nu är hon pigg igen och jag vill verkligen inte att hon ska dö än även om hon är gammal :(
Men nu är klockan mycket och jag ska gå upp och titta på tv och sen lägga mig.
Tandläkaren i morgon :) slipper travet, fett skönt...
Ska till stallet i morgon och byta box till sessan.
och jag hoppas att jag har fått mina häst saker tills i morgon,
har beställt rätt mkt :P


Godnatt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0